Bliv fagligt og socialt klar til livet

På Oure Friskole går man i Blomsterne (6.-9. klasse), når man er ved at nå slutningen på sin skolerejse.

Man er vokset fra Frø til Spirer til Blomst, og det er nu, at man skal til at folde sig ud!

Først trives vi – så lærer vi!

Hos os går trivsel og fællesskab hånd i hånd. Derfor vil I opleve fælleskaber på tværs af aldre og i samlæste klasser.

At være teenager i en samlæst klasse betyder, at dit barn får en hverdag, hvor man gerne må være dén man er. Man må udvikle sig i sit eget tempo og man får en klasse med en masse gode fælleskaber at spejle sig i og nye relationer at vokse sammen med!

Skolebesøg

Rejsen i at skifte skole til Oure Friskole begynder med, at I kommer og besøger skolen.

En rundvisning af skolen tager ca. 30-60 minutter. I mødes med vores skoleleder Rasmus, som vil vise jer rundt og fortælle lidt om hvordan hverdagen ser ud hos os, og hvordan vi som forældre og elever, hjælpes ad med at skabe en skole, hvor vi trives sammen.

Vi har løbende indskrivning - dog har vi venteliste til skoleåret 23/24 i Blomsterklassen. Send en mail til vores skoleleder Rasmus Vincent på email: rasmus@ourefriskole.dk for at komme på ventelisten.

Book en rundvisning af skolen enten på tlf. 6228 1289 eller send en mail til vores skoleleder Rasmus Vincent på email: rasmus@ourefriskole.dk

Meld jeres barn ind

Når mavefornemmelsen er rigtig, starter jeres teenager med at gå på skolen i 14 dage. Det kalder vi prøvetid. Her får I alle snust til skolehverdagen og fællesskabet på Oure Friskole.

I kan mærke, at dét her føles, som det rigtige for jeres barn og familie! Så udfylder I indskrivningsskemaet herunder.

Udfyld indskrivningskema

Når vi har modtaget jeres indskrivningsskema, opretter vi jer i vores skolefælleskab hvilket betyder, at I bliver en del af vores intranet, jeres barn kommer med på klasselisten og I som forældre tilmeldes en rengøringsgruppe.

Og så er der bare at glæde sig over at et nyt kapitel begynder på Oure Friskole!

Skolepris

Kr. 1.150

1. barn pr. mdr. / Kr. 1.150

2. barn pr. mdr. / Kr. 875

3.+ barn pr. mdr. / Kr. 0

Juli måned er betalingsfri.

Læs mere om skolepenge

Indskrivningsskema

Indskrivningsskema til 6.-9. klasse (Blomsterne)

- I bedes udfylde og returnere indskrivningsskemaet til skolen - enten pr. mail eller brev:

Oure friskole, Hammesbrovej 7, 5883 Oure

email: kontor@ourefriskole.dk

Hvis I ikke har mulighed for at printe indskrivningsskemaet, vil vi meget gerne sende jer et med posten. Kontakt kontor@ourefriskole.dk og få indskrivningsskemaet tilsendt.