Bliv og leg med os!

På Oure Friskole kan man vælge at gå i SFO indtil man afslutter 3. Klasse.  SFO´en er et fritidstilbud for alle fra 0.-3. Klasse.

I SFO´en møder man Gitte, som hjælper både dig og dit barn med at huske stort og småt fx at mormor henter, om man skal med skolebussen osv.

Morgen-/eftermiddagsmodul

I kan som familie vælge, hvad der passer bedst ind i jeres hverdag. På Oure Friskole er det nemlig muligt at vælge mellem både morgenmodul og/eller eftermiddagsmodul i SFO´en.

Morgenmodul i SFO´en er åbent fra 6.30-8.00 hvor en fast voksen står for rolige og hyggelige aktiviteter. Der er hver morgen hjemmebagte boller, havregryn og cornflakes til de sultne.

Priser for morgen modul:

1. barn pr. mdr. / Kr. 220

2. barn pr. mdr. / Kr. 165

3.+ barn pr. mdr. / Kr. 165

Eftermiddagsmodul i SFO´en begynder ved, at børnene sætter deres tasker i garderoben, finder deres SFOmadpakke frem og mødes rundt om det store bord i SFO´en med den SFOansvarlige.

Når madpakken er spist er det tid til at komme ud og få vind i håret. Udenfor er der rig mulighed for fri leg og at gå opdagelse – måske med bål! Når man bliver træt af sandkassen og udendørsleg, kan man bevæge sig indenfor. Her står både krealokale, LEGO-rum og tumlerummet klar til at blive brugt.

Priser for eftermiddagsmodul:

1. barn pr. mdr. / Kr. 1.150

2. barn pr. mdr. / Kr. 655

3.+ barn pr. mdr. / Kr. 545

Vi glæder os til at byde jeres familie velkommen i Oure Friskoles SFO!

Indskrivningsskema

Du finder indskrivningsskemaet til SFO her

- I bedes udfylde og returnere indskrivningsskemaet til skolen - enten pr. mail eller brev:

Oure friskole, Hammesbrovej 7, 5883 Oure

email: kontor@ourefriskole.dk

Hvis I ikke har mulighed for at printe indskrivningsskemaet, vil vi meget gerne sende jer et med posten. Kontakt kontor@ourefriskole.dk og få indskrivningsskemaet tilsendt.