En ny rejse begynder

Velkommen til fællesskabet på Oure Friskole!

Oure friskole er en grundskole med klassetrin fra 0.-9. klasse. Det vil sige at I som forældre kun behøver at aflevere ét sted, hvis I har børn på flere årgange, og at jeres barn kan tage en helt almindelig afgangseksamen i 9. klasse, som er adgangsgivende til videregående uddannelser.

Hos os er eleverne inddelt i

Frøene: 0.-3. klasse samt FørSkole børn

Spirerne: 4.-6. klasse

Blomsterne: 7.-9. klasse

I kan som familie opleve hele skolerejsen her hos os inklusiv hvis I har børn som skal i forårsSFO.

ForårsSFO... kalder vi for FørSkole, fordi vi vi ser denne periode af jeres barns liv, som en intro til at blive klar til skolelivet, som begynder i august.

Du finder mere information om hverdagen i FørSkolen hér

Læs om vores Førskole

Skoleskift er noget mange familier oplever og noget som vi har rigtig gode erfaringer med. Hos os går trivsel og fællesskab hånd i hånd. Derfor vil I opleve fælleskaber på tværs af aldre og i samlæste klasser. At være barn eller teenager i en samlæst klasse betyder, at dit barn får en hverdag, hvor man gerne må være den man er. Man må udvikle sig i sit eget tempo og man får en klasse med en masse gode fælleskaber at spejle sig i og nye relationer at vokse sammen med!

Indskrivningsskemaer

Indskrivningsskemaet til FørSkole

Indskrivningsskemaet til Frøene (0.-3. klasse)

Indskrivningsskemaet til Spirerne (4.-6. klasse)

Indskrivningsskemaet til Blomsterne (7.-9. klasse)

Indskrivningsskemaet til SFO

Du er altid velkommen til at tage kontakt til vores skoleleder Rasmus for at høre, om der er plads på dit barns årgang eller hvis du vil vide mere om skolelivet og hverdagen på friskolen. At vælge skole handler oftest om en god mavefornemmelse, derfor er I er altid velkommen til at booke et besøg på skolen.

En rundvisning af skolen tager ca. 30-60 minutter. I mødes med vores skoleleder Rasmus, som vil vise jer rundt og fortælle lidt om hvordan hverdagen ser ud hos os, og hvordan vi som forældre og elever, hjælpes ad med at skabe en skole, hvor vi trives sammen.

Vi har løbende indskrivning hele året.

Book et besøg enten på tlf. 6228 1289 eller send en mail til vores skole leder Rasmus Vincent på email: rasmus@ourefriskole.dk